Mer Et Golf - Anglet

Mer Et Golf - Anglet
$$$$
Przegląd

4-gwiazdkowy Mer Et Golf Anglet oferuje 107 pokojów około 12 min spacerem od Latarnia morska w Biarritz. W tym hotelu można pływać w basenie lub skorzystać z łaźni parowej, jacuzzi i sauny.

Lokalizacja

Plaża Corsairs znajduje się w 950-metrowej odległości stąd. Obiekty kulturalne w okolicy to Musée Asiatica (2 km) i Biarritz (2,1 km). Miłośnicy przyrody docenią bliskość Plage du Club, który znajduje się zaledwie w 1 km. Okolica oferuje takie sklepy jak Centrum Kongresowe D'Iraty tylko 2 km od Mer Et Golf.

Przystanek autobusowy Mer et Golf jest w 650 metrach stąd.

Pokoje

W pokojach znajdują się kuchenka mikrofalowa, lodówka i przypobury kuchenne oraz sofa i telewizja satelitarna. Z niektórych jednostek roztacza się widok na morze.

Jedzenie

Restauracja Ohlala Pizza oferuje wybór dań i leży w 450-metrowej odległości.

Hotel oferuje śniadanie pełne w cenie EUR 13 za dobę hotelową od osoby.

Wypoczynek & Biznes

Sezonowy basen zewnętrzny i pole golfowe dostępne za dodatkową opłatę. Zaplecze uzdrowiskowe na miejscu obejmuje salon spa.

Przydatne informacje
Przyjazd/Wyjazd
od 16:00-23:30
od 06:00-10:00
Udogodnienia
Darmowy prywatny parking dostępny jest w pobliżu obiektu.
Bezpłatny bezprzewodowy Internet jest dostępny w całym hotelu.
Inne informacje
Śniadanie
Hotel oferuje śniadanie pełne w cenie EUR 13 za dobę hotelową od osoby.
Zwierzęta domowe
Zwierzęta domowe akceptowane na życzenie.
Budynek
Rok odnowienia:2009
Liczba pokoi:107
Dawna nazwa
Résidence Maeva Mer et Golf
Kalendarz cen i dostępność pokoi
Sprawdź dostępność i ceny dla swoich terminów już teraz!

Dostępne pokoje

• Herbata i kawa
  • Stół

Łazienka

• Bezpłatny zestaw kosmetyków

Kuchnia

Adres
Adres został skopiowany.
47 Boulevard De La Mer, Anglet, Francja, 64600
Explore hotel location on the panorama
street view

Udogodnienia9.0
Czystość9.0
Wi-Fi8.0
Podziel się swymi doświadczeniami z nami.Napisz recenzję
    9.0

Duży balkon z przepięknym widokiem na morze, wyposażona kuchnia i osobna sypialnia. Stylowy wystrój, lokalizacja nad morzem i dobrze wyposażony aneks kuchenny.

Władysław Polska,
    9.0

Byłyśmy we dwie osoby i mieliśmy dużo miejsca. Duży balkon ze stoliczkiem i przepięknym widokiem na morze. Wyposażona kuchnia i osobna sypialnia. Gorąco polecam dla osób podróżujących z małym dzieckiem.

Czułam się swobodnie i komfortowo, nie ma na co narzekać.

Leszek Polska,
    8.2

Uwielbiam to miejsce! Zawsze znajdę tu wszystko, czego potrzebuję - WiFi, parking, basen, jacuzzi, sauna. Personel jest bardzo pomocny, pomógł mi z zamówieniem jedzenia. Mam tu wszystko! Wrócę na wakacje!

Alfred Polska,
    8.0

Zawsze wracam tutaj! Znakomite miejsce - Wi-Fi, parking, basen, jacuzzi, sauna, Spa. Przyjazny personel znalazł i oddał mi zapomniane biżuterię. Idealne miejsce! Wrócę na wakacje!

Marek Polska,
    7.2

Mer Et Golf w Anglet jest idealnym miejscem na relaksujący wypoczynek nad morzem. Zatrzymaliśmy się tam na kilka dni i byliśmy bardzo zadowoleni z naszego pobytu. Jednym z naszych ulubionych elementów był duży balkon z pięknym widokiem na morze, na którym mogliśmy zjeść obiad. Pokój był dobrze wyposażony, mieliśmy oddzielną sypialnię, co było bardzo wygodne. Podobało nam się również, że było dużo miejsca dla dwóch osób.

Bożena Polska,
    8.8

Nawet 2-miesięczne dziecko nie sprawiło nam problemów - łatwo się poruszać, cicha lokalizacja. Duży balkon z pięknym widokiem. Wyposażona kuchnia i osobna sypialnia. Spaliśmy świetnie, wszystko nam pasowało.

Czułyśmy się mile widziane, bez żadnego kłopotu.

Janusz Polska,
    9.4

Podczas mojego pobytu w tym hotelu miałem przyjemność cieszyć się doskonałą lokalizacją tuż przy plaży. Mogłem codziennie spacerować po piasku i delektować się świeżym powietrzem morskim. pokój, w którym się zatrzymałem, był wyposażony w kuchnię, co pozwoliło mi na samodzielne przyrządzanie posiłków. dużym atutem był duży balkon z przepięknym widokiem na morze. Ciesząc się poranną kawą na balkonie, mogłem podziwiać nieustannie zmieniające się kolory i tonacje wody.

Nie miałem żadnych negatywnych doświadczeń w tym hotelu.

Mariusz Polska,
    7.6

Otrzymaliśmy dużo za nasze pieniądze - piękny widok na morze z dużego balkonu, dobrze wyposażony aneks kuchenny i oddzielna sypialnia sprawiły, że nasz pobyt był bardzo wygodny. Położenie hotelu było doskonałe, a personel naprawdę dbał o nasze potrzeby.

Poranny posiłek mógłby być lepszy - brakowało mi w nim mięsa.

Mateusz Polska,
    10.0

W Mer Et Golf byłam już wiele razy i zawsze tu wracam. Personel jest uprzejmy i pomógł mi odzyskać zapomniane słuchawki. To miejsce ma wszystko, czego potrzebuję: Wi-Fi, parking, basen, jacuzzi. Jestem zachwycona! Wrócę na Sylwestra.

Roman Polska,
    7.8

Na Residence Mer & Golf Anglet miało się idealną lokalizację, z dala od plaży i z pięknym widokiem na morze. Pokój był nieźle wyposażony, a kuchnia miała wszystko, czego potrzebowaliśmy podczas naszego pobytu. oddzielna sypialnia zapewniła nam prywatność i wygodę.

Jedynym negatywnym aspektem naszego pobytu był fakt, że szafa w sypialni nie otwierała się płynnie. Jednak, poza tym drobnym problemem, nie mieliśmy żadnych innych skarg.

Bogusław Polska,
    8.6

Miałam przyjemność zatrzymać się w urokliwym hotelu w Anglet, w którym spędziłam wspaniałe wakacje. Lokalizacja była idealna - znajdował się on na wzgórzu, co dawało przepiękny widok na ocean. Odległość od przystanku autobusowego była też bardzo dogodna, co ułatwiało poruszanie się po okolicy. Moja sypialnia była bardzo przytulna i wyposażona we wszystko, czego potrzebowałam, włącznie z dobrze zaopatrzonym aneksem kuchennym. Duży balkon z pięknym widokiem na morze był jeszcze większym atutem tego miejsca. Po przyjemnym dniu spędzonym na plaży, mogłam zjeść obiad na świeżym powietrzu, ciesząc się widokiem na falujące morze.

Jednym z mniej udanych aspektów była toaleta, która okazała się mikroskopijna, a na dodatek zabrakło w niej papieru. Niemniej jednak, nie było to wystarczające, aby zepsuć mi wrażenia z pobytu w tym przytulnym hotelu.

Karolina Polska,
    9.8

Wspaniała lokalizacja z pięknym widokiem na morze. Wygodne łóżka, cicha atmosfera i dobra jakość snu. Bezproblemowe poruszanie się z dzieckiem. Można polecić.

Sebastian Polska,
    9.2

Przebywając w tym hotelu Mer Et Golf miałem wspaniałe doświadczenie. Pokój był przestronny, wyposażony w balkon z przepięknym widokiem na morze, gdzie można było delektować się posiłkami. Byłyśmy tam we dwie, więc mieliśmy dużo miejsca. lokalizacja była doskonała, sprawiając, że mogłem cieszyć się ciszą i spokojem. Miła niespodzianka była również dobrze wyposażona kuchnia, która pozwoliła na samodzielne przygotowywanie posiłków.

Nic poważnego.

Ivan Polska,
    8.0

Up

Jan Polska,
    8.4

świetna lokalizacja. dobrze wyposażony aneks kuchenny. przepiękny widok na morze. spokojna i cicha atmosfera. wygodne miejsce dla rodziny z dzieckiem

Szkoda, że nie mogłam zostać dłużej.

Jacek Polska,

Często zadawane pytania (FAQ) o Mer Et Golf

Czy w pobliżu Mer Et Golf są jakieś atrakcje turystyczne?
Możesz odwiedzić wysoko oceniane zabytki, takie jak Latarnia morska w Biarritz i Plaża Corsairs, położone odpowiednio tylko w 12 min i 25 min spacerem od Mer Et Golf.
Jakie lotnisko leży najbliżej do 4-gwiazdkowego Mer Et Golf?
Najbliższe do 4-gwiazdkowego Mer Et Golf lonisko Biarritz jest położone w 10 minutach (5 km) jazdy samochodem.
Czy możemy zaparkować samochód w Mer Et Golf?
Tak, goście Mer Et Golf mogą skorzystać z bezpłatnego prywatnego parkingu na terenie.
Jakie są koszty pobytu w 4-gwiazdkowym Mer Et Golf?
Ceny za pokój w 4-gwiazdkowym Mer Et Golf zaczynają się od 62 €.
Jakie udogodnienia są zapewnione w pokojach w tym hotelu?
Każdy pokój w tym hotelu oferuje takie media jak telewizja satelitarna.